Veel gestelde vragen
Heeft u het antwoord op uw vraag onverhoopt niet op deze pagina gevonden? Wij helpen u graag verder,
u kunt ons bereiken op het nummer 06-84542311
Op welke tijden kan ik gebruik maken van jullie taxi service?
Wij zijn vrijwel 24 uur bereikbaar. Is de centrale uitgeschakeld. Dan zijn wij even niet bereikbaar.
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Betaling uitsluitend contant aan de chauffeur of via PIN, credit cards zoals Amex, Visa en Mastercard. Betaling vindt altijd plaats op de heen en terugreis. De ritprijs staat altijd na de bevestiging vast en is inclusief laag btw-tarief.
Kan ik betalen op rekening?
Voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te rijden, meld dit wel voorafgaande aan de rit, voor het rijden op rekening zijn wij genoodzaakt kosten te berekenen.
Ik heb mijn taxi gereserveerd, is hij dan altijd stipt op de gevraagde tijd?
Houd bij het boeken van uw taxi altijd rekening met het risico van vertraging. Door de alsmaar toenemende verkeersdrukte is het risico op vertraging groot. Wij adviseren u om een marge van 15 minuten aan te houden zodat u niet uw trein, vlucht of (dokters) afspraak misloopt als uw taxi onverhoopt 15 minuten later dan de afgesproken tijd aankomt.
Veelgestelde vragen over de Luchthaven taxi service:
Kunnen jullie ons ook weer ophalen op de luchthaven?
Ja, natuurlijk kunnen we dat. Als u door ons wordt opgehaald dan zult u onze chauffeur treffen bij de luchthaven van het desbetreffende vliegveld.
Aankomst van uw vlucht.
Wij houden uw vluchtnummer in de gaten en weten daardoor of u vertraging heeft en proberen als uw vlucht later of vroeger binnenkomt om toch voor u klaar te staan. Bij uw retourvlucht naar Schiphol maakt het ons niet uit wanneer of hoe laat u vanaf uw verblijf vertrekt. Wij willen alleen de aankomstdatum- en tijd op Schiphol weten.
Ik heb een ander vluchtnummer in het buitenland gekregen, wat nu?
Als u een ander vluchtnummer heeft gekregen, laat ons dit dan direct weten door meteen naar ons te bellen.
Mijn vlucht komt eerder aan of heeft vertraging.
Dit is geen enkel probleem. Omdat u het juiste vluchtnummer aan ons heeft doorgegeven kunnen wij precies zien hoe uw vlucht ervoor staat. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan.
Mijn mobiele telefoon is stuk, wat moet ik doen?
Omdat wij u standaard bellen na landing, is het goed om een tweede nummer aan ons door te geven. Wil het toch niet lukken met de telefoons, bel ons dan zo snel mogelijk na de landing op vanuit een telefooncel.
Douane 100% controle.
Vluchten uit Nederlandse Antillen en Suriname worden altijd 100% door de douane gecontroleerd.
Komt u met een van deze vluchten dan geldt de wachttijd van 60 minuten na landingstijd niet.
Met u is de afspraak gemaakt dat u ons belt als u door alle douaneposten bent geweest dan zal onze chauffeur pas vertrekken om u op te halen.
Waar vind ik de ontmoetingsplaats op Amsterdam Schiphol Luchthaven?
Als u of uw gasten en relaties aankomen op Amsterdam Schiphol luchthaven, gebeurt het vaak dat ze moeite hebben om bij de ontmoetingsplaats te komen. Het is ook moeilijk om uw weg te vinden op zo’n groot en druk vliegveld.
De beste manier om snel uw chauffeur te ontmoeten is te bellen met City Driver als u gearriveerd bent.
Bagage niet aangekomen.
Is uw bagage niet aangekomen op de bagageband,
maakt u daar dan direct melding op ons nummer 06-84542311.
Ga daarna pas aangifte doen van vermissing. Zonder een melding weten wij niet waar u bent.
Onze chauffeur vertrekt in dat geval na 40 minuten vanaf het moment dat de bagage als afgehandeld is gemeld.
Wat gebeurt er bij onmacht?
Mochten wij de terug reis niet kunnen uitvoeren wegens onmacht (bijvoorbeeld door noodweer, verkeersproblemen etc.) dan kan aan deze reservering geen rechten worden ontleend. Eventuele extra gemaakte kosten voor vervangend vervoer is voor eigen rekening.
