F.A.Q.

Veel gestelde vragen

Heeft u het antwoord op uw vraag onverhoopt niet op deze pagina gevonden? Wij helpen u graag verder,
u kunt ons bereiken op het nummer 06-84542311

 

Op welke tijden kan ik gebruik maken van jullie taxi service?

Wij zijn vrijwel 24 uur bereikbaar. Is de centrale uitgeschakeld. Dan zijn wij even niet bereikbaar.

 

Zijn de prijzen op de website per taxi of per persoon?

Alle prijzen zijn inclusief btw en gelden per taxi.
Onze prijzen gelden de hele jaar door ook tijdens feestdagen.

 

Hoe kort voor vertrek kan ik online boeken?

Online boeken kan tot 48 uur voor vertrek.

 

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Betaling uitsluitend contant aan de chauffeur of via PIN, credit cards zoals Amex, Visa en Mastercard. Betaling vindt altijd plaats op de heen en terugreis. De ritprijs staat altijd na de bevestiging vast en is inclusief laag btw-tarief.

 

Ik wil vooruit betalen, is dit mogelijk?

Ja, dit is mogelijk.

 

Kan ik betalen op rekening?

Voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te rijden, meld dit wel voorafgaande aan de rit, voor het rijden op rekening zijn wij genoodzaakt kosten te berekenen.

 

Ik heb mijn taxi gereserveerd, is hij dan altijd stipt op de gevraagde tijd?

Houd bij het boeken van uw taxi altijd rekening met het risico van vertraging. Door de alsmaar toenemende verkeersdrukte is het risico op vertraging groot. Wij adviseren u om een marge van 15 minuten aan te houden zodat u niet uw trein, vlucht of (dokters) afspraak misloopt als uw taxi onverhoopt 15 minuten later dan de afgesproken tijd aankomt.

 

Moeten wij de taxi delen met andere reizigers?

Nee, Bij City Driver staat de klant voorop en wij brengen u zo snel mogelijk comfortabel en veilig op de plaats van bestemming.

 

Onderweg moeten wij nog mensen afzetten, moeten wij nu twee keer de rit prijs betalen?

U kunt altijd voor kiezen om het laaste stukje het taxameter in te schakelen. Uiteraard denken onze chauffeurs altijd met u mee, wat voor u het voordeligst uit komt. 

 

Onderweg moeten wij nog meer mensen ophalen, kan dat?

Ja dat is mogelijk, u kunt via ons contactformulier alle tussenstops van tevoren aan ons door geven voor een juiste prijs berekening.

 

Beschikken jullie over een navigatiesysteem?

In al onze auto’s beschikken we over een modern navigatiesysteem.

 

Werken jullie voor Uber taxi?

Nee, wij hebben ons eigen taxi bedrijf (City Driver).

 

Veelgestelde vragen over de Luchthaven taxi service:

 

Wat kost een rit van Den Helder naar Schiphol luchthaven?

Wij rekenen slechts € 95  van Den Helder naar Schiphol luchthaven.

Kunnen jullie ons ook weer ophalen op de luchthaven?

Ja, natuurlijk kunnen we dat. Als u door ons wordt opgehaald dan zult u onze chauffeur treffen bij de luchthaven van het desbetreffende vliegveld.

 

Aankomst van uw vlucht.

Wij houden uw vluchtnummer in de gaten en weten daardoor of u vertraging heeft en proberen als uw vlucht later of vroeger binnenkomt om toch voor u klaar te staan. Bij uw retourvlucht naar Schiphol maakt het ons niet uit wanneer of hoe laat u vanaf uw verblijf vertrekt. Wij willen alleen de aankomstdatum- en tijd op Schiphol weten.

 

Ik heb een ander vluchtnummer in het buitenland gekregen, wat nu?

Als u een ander vluchtnummer heeft gekregen, laat ons dit dan direct weten door meteen naar ons te bellen.

 

Mijn vlucht komt eerder aan of heeft vertraging.

Dit is geen enkel probleem. Omdat u het juiste vluchtnummer aan ons heeft doorgegeven kunnen wij precies zien hoe uw vlucht ervoor staat. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan.

 

Mijn mobiele telefoon is stuk, wat moet ik doen?

Omdat wij u standaard bellen na landing, is het goed om een tweede nummer aan ons door te geven. Wil het toch niet lukken met de telefoons, bel ons dan zo snel mogelijk na de landing op vanuit een telefooncel.

 

Douane 100% controle.

Vluchten uit Nederlandse Antillen en Suriname worden altijd 100% door de douane gecontroleerd.
Komt u met een van deze vluchten dan geldt de wachttijd van 60 minuten na landingstijd niet.
Met u is de afspraak gemaakt dat u ons belt als u door alle douaneposten bent geweest dan zal onze chauffeur pas vertrekken om u op te halen.

 

Waar vind ik de ontmoetingsplaats op Amsterdam Schiphol Luchthaven?

Als u of uw gasten en relaties aankomen op Amsterdam Schiphol luchthaven, gebeurt het vaak dat ze moeite hebben om bij de ontmoetingsplaats te komen. Het is ook moeilijk om uw weg te vinden op zo’n groot en druk vliegveld.
De beste manier om snel uw chauffeur te ontmoeten is te bellen met City Driver als u gearriveerd bent.

 

Bagage niet aangekomen.

Is uw bagage niet aangekomen op de bagageband,
maakt u daar dan direct melding op ons nummer 06-84542311.

Ga daarna pas aangifte doen van vermissing. Zonder een melding weten wij niet waar u bent.
Onze chauffeur vertrekt in dat geval na 40 minuten vanaf het moment dat de bagage als afgehandeld is gemeld.

 

Wat gebeurt er bij onmacht?

Mochten wij de terug reis niet kunnen uitvoeren wegens onmacht (bijvoorbeeld door noodweer, verkeersproblemen etc.) dan kan aan deze reservering geen rechten worden ontleend. Eventuele extra gemaakte kosten voor vervangend vervoer is voor eigen rekening.

Over ons

Onze chauffeurs zijn uw ambassadeurs: vakkundig, betrouwbaar en voordelig.

Lees meer

Reserveren

Wilt u een voordelige taxi reserveren? Dat is snel en makkelijk geregeld bij City Driver!

Reserveer nu

Contact

Wilt u meer informatie over de taxi service? Heeft u een vraag of opmerking? Neem dan contact met ons op.

Klik hier